29.07.2012, 20:10
TASMAN napisał(a):panel sterownia :
kontrola dostępu
blokada rodzicielska
ustawienia
dodajesz strony do wyjątków
Ponieważ pomyślałem , że „panel sterownia” to chodzi o ten w systemie XP a nie w AV . Mój błąd sorki.
Recenzja Trustport 2013, czyli mamy nowego lidera?
|
29.07.2012, 20:10
TASMAN napisał(a):panel sterownia : Ponieważ pomyślałem , że „panel sterownia” to chodzi o ten w systemie XP a nie w AV . Mój błąd sorki.
30.07.2012, 10:18
30.07.2012, 21:31
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale chyba wolniej wczytuje mi strony internetowe.
30.07.2012, 21:47
vremix napisał(a):Nie wiem czy tylko ja tak mam ale chyba wolniej wczytuje mi strony internetowe. Tak na początku ten program już tak ma .
31.07.2012, 16:26
TrustPort Total Protection 2013 13.0.2.5069
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
02.09.2012, 09:25
Kłaniam się Wam Wszystkim...
Chcę się podzielić moimi doświadczeniami. Zainstalowałem sobie wersje próbną programu i... działał nienagannie. Problem pojawił się wówczas, gdy - przekonany do TrustPort zakupiłem legalną wersję. Program wzbogacił się o wszystkie brakujące elementy modułów, ja zaś... wyjechałem na urlop. Po powrocie miałem potrzebę użycia programu, który był przeze mnie używany zawsze. TrustPort zapytał mnie o zgodę. No i zacząłem pracować. Wspomniany problem ujawnił się po restarcie. W recenzji napisano o nim tak:" W czasie tego działania zawiesił się proces „Explorer.exe”." Polega on na wpadnięciu systemu w pętlę polegającą na nieskończonym, przemiennym wyłączaniu się eksplorera i następującym potem działaniu samonaprawczym. Można było sobie siedzieć i patrzeć jak system się zajął pracą... Jedynym działaniem jakie mogłem podjąć to deinstalacja, restart w trybie awaryjnym i deinstalacja TrustPort. Obecnie - mając wolny czas - mogę przeprowadzać próby polegające na wytropieniu, który to z moich ważnych programów nie zgadza się na współpracę. Cz macie w tej sprawie własne doświadczenia? A może rozwiązania? Pozdrawiam!
02.09.2012, 10:12
Witaj @krisek,
Ja jestem od niedawna zadowolonym użytkownikiem trusportu - dzięki licencji podarowanej przez Flash999 (któremu raz jeszcze za to dziękuję). Ale do rzeczy, używam tego programu na Windows 8 i mogę wypowiadać się w samych superlatywach. Po dokonaniu pierwszego skanowania inicjującego - program kompletnie nieodczuwalny dla systemu - i to mimo dwóch silników skanujących.Interfejs programu jak dla mnie jest w porządku, komunikaty są czytelne... Z minusów mógłbym powiedzieć że brak jest podczas pytania użytkownika o akcję - opcji - zignoruj i dodaj do wykluczeń (coś jak w AVG). Drugim z irytujących błędów na windows 8 jest to że zapora blokuje działanie aplikacji metro - problem zgłoszony do trusportu mają poprawić przed oficjalnym startem. To tak skrótowo moje wrażenia z pracy z tym programem. Na razie obok F-secure to najlepszy program działający na silniku BitDefendera jaki używałem.
02.09.2012, 18:44
Witam Cię yaslaw...
niewiele mi to pomoże, że TP pracuje dobrze na Win8 Ja mam Win7. Czuję, że będę musiał przeprowadzić wiele prób, z każdym programem z osobna ''start-restart'', aż stwierdzę, który to z programów jest w opozycji. Wówczas będę mógł to zgłosić producentowi.
02.09.2012, 18:47
krisek należy zgłosić problem pomocy technicznej.
04.09.2012, 00:08
W moim biurze TrustPort nie poradził sobie z kluczem sprzętowym Sage Symfonia. Nie miałem czasu sprawdzać i wysyłać maila do pomocy technicznej. Na domowym PC nie było żadnych problemów.
yaslaw- jeśli używasz nadal TrustPort, to podaj kilka wyników z paczek w Malware Lab. Po początkowej euforii z darmowych licencji ślad po nim zaginął...
Podwójne dno polega na tym, że ukrywa trzecie i czwarte...
04.09.2012, 15:30
Bardzo proszę, skany paczek z ostatnich dni
2012-09-02 - 728 by tommy 667/728= 91.62% 2012-09-03-tomatto007-100files 95/100= 95% 2012-09-04-tomatto007-217files 208/217= 95.85%
04.09.2012, 15:32
yaslaw, czy zauważasz jakiekolwiek wykrycia Argona?
04.09.2012, 17:33
Tak... chociaż jest to nie więcej niż 10 procent detekcji.. Śladowo silnik trusporta się również odezwie
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Dodano: 04 wrz 2012, 17:33 krisek napisał(a):Witam Cię yaslaw... hmm... a nie mógłbyś ustawić trustporta aby domyślna opcją było nie napraw, a po prostu pytaj użytkownika? Wówczas mógłbyś zignorować "explorer.exe", i dodać go czasowodo wykluczeń
05.09.2012, 20:19
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] na dniach m abyc nowa wersja, byc moze poprawia. Napisz do trustport.pl
07.09.2012, 11:12
Witam. Znalazlem ostatnio recenzje na temat Trustporta:-)
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
07.09.2012, 17:02
Mogliby wprowadzić możliwość wyłączenia dowolnego z silników, np. w Real Time korzystamy z Bitdefendera, a na żądanie ze wszystkich.
Ostatnio dotarło do mnie, że jednak dwa silniki to już za dużo, a co dopiero trzy.
...
14.10.2012, 09:33
Tak.To już 11 szczęśliwych i bezpiecznych tygodni z TP IS
14.10.2012, 20:15
W sumie nie wiem co gorsze, brak znaków interpunkcyjnych czy ich nadmiar...
14.10.2012, 20:16
Nie wiem, o co, Ci chodzi, Geniu
14.10.2012, 21:26
Mam TrusPorta IS od 2 miesięcy działa bez zarzutu , mogę polecić każdemu
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|