Tekst źródłowy nie jest nowy...ma kilka miesięcy...ale porusza dość zasadniczy problem czyli jak sobie radzimy z rozpoznawaniem fałszywych wiadomości, a w tym konkretnym przypadku - jak sprawdzić od kogo wiadomość faktycznie przyszła. To może być szczególnie istotne teraz, kiedy nadeszły oczekiwane tak bardzo wakacje i nastąpiło pewne "rozprężenie", a my nie jesteśmy już tak czujni, jak wcześniej. Ten czas to również okres wzmożonych akcji spamowych i phishingowych, więc i okazji do popełnienia błędu jest więcej.
Cytat:Podgląd nagłówków wiadomości e-mail jest kluczowy w kontekście wykrywania potencjalnych zagrożeń, np. maila z zainfekowanym załącznikiem lub linkiem do strony phishingowej. Przygotowaliśmy dla Was mały poradnik, w którym dowiecie się jak wykryć złośliwe zamiary oszustów za pomocą szczegółowej weryfikacji nadawcy. Zebraliśmy najbardziej popularne usługi poczty elektronicznej oraz wybranych klientów (programy pocztowe).Całość tu
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"