16.12.2021, 16:44
Próbowałem już kilka razy i nic. Wygląda to tak, sesja taka trwa około 5 do 6 godzin, w tym czasie jestem kilka razy przepłacany do innego konsultanta.
Konsultant oczywiście szuka problemu w systemie mimo że informuje go że system od czasu wystąpienia problemu był chyba z milion razy przeinstalowywany, posiadam więcej niż jeden komputer i na wszystkich jest ten problem, oraz że jeśli wejdę z przeglądarki do sklepu to tam też programy i gry są niedostępne dla mojego konta.
Konsultant przyjmuje to do wiadomości lub nie jeśli nie prosi o pulpit zdalny po czym resetuje sklep , czy używa używa polecenia restorehealth co oczywiście do niczego nie prowadzi.
Po tym następuje zmiana konsultanta któremu trzeba tłumaczyć od nowa no i informacja że zajmą się tym, sprawa będzie wyjaśniona w przeciągu 24 do 48 godzin, w tym czasie będę o wszystkim informowany. Oczywiście nie jestem o niczym informowany i po 24 do 48 godzin sprawa jest zamykana...
Konsultant oczywiście szuka problemu w systemie mimo że informuje go że system od czasu wystąpienia problemu był chyba z milion razy przeinstalowywany, posiadam więcej niż jeden komputer i na wszystkich jest ten problem, oraz że jeśli wejdę z przeglądarki do sklepu to tam też programy i gry są niedostępne dla mojego konta.
Konsultant przyjmuje to do wiadomości lub nie jeśli nie prosi o pulpit zdalny po czym resetuje sklep , czy używa używa polecenia restorehealth co oczywiście do niczego nie prowadzi.
Po tym następuje zmiana konsultanta któremu trzeba tłumaczyć od nowa no i informacja że zajmą się tym, sprawa będzie wyjaśniona w przeciągu 24 do 48 godzin, w tym czasie będę o wszystkim informowany. Oczywiście nie jestem o niczym informowany i po 24 do 48 godzin sprawa jest zamykana...