Moje poczynania z serwisem MORELE.NET
#21
Niestety też spotkałem się z "fachową" obsługą reklamacyjną Morele.net. Uszkodzeniu po rocznym użytkowaniu uległa karta graficzna. Pierwsza naprawa po przeszło miesiącu, tydzień użytkowania i ponowna awaria. Druga naprawa w tym samym czasie powrót karty i smutna rzeczywistość-niesprawna. Jak widzę z komentarzy innych internautów bardzo często zdarza się, że to właśnie z Morele.net wraca nienaprawiony sprzęt. Wszak nie do udowodnienia, że nic przy nim nie zrobiono, tym bardziej, że nie ma żadnej wzmianki(mimo wielokrotnych monitów) co zostało naprawione. Osobiście doradzam przy pierwszym problemie ze sprzętem korzystać z reklamacji z ustawy konsumenckiej "towar niezgodny z umową". Polecam poradnik

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

.
Odpowiedz
#22
Zdołowaliście mnie... Wczoraj zamówiłam w morele.net nowy dysk twardy, o pojemności 2 TB. Przyjdzie albo jutro, albo pojutrze, pewności nie mam. Wybrałam opcję kurier i płatność przy odbiorze... Niestety nie od razu go zamontuję, bo się na tym nie znam, a kolega, który ma mi to zrobić, będzie miał czas dopiero w wakacje...

Mam nadzieję, że nie trafi mi się jakiś trefny towar i będzie mi służył lata...

W każdym razie na starym dysku będę trzymać swego rodzaju kopię zapasową, bo jest bezawaryjny, mimo że ma już około 7 lat...
Kto pyta nie błądzi, ale błądzić jest rzeczą ludzką. Wink
Odpowiedz
#23
Ja w morele złożyłem dwa zestawy, dodatkowo jeszcze zamówiłem stamtąd dysk ssd, a miałem stamtąd kupować Lumię. Złego słowa powiedzieć nie mogę, bo jeszcze nic złego się nie stało ze sprzetem.

Dobry jest też x-kom.
Odpowiedz
#24
To następnym razem, może kupię kiedyś dysk do starszego kompa, jak kolega znów zawiedzie, to nie kupować w morele, tylkow x-kom?

A, co sądzisz o:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

... Zdaje się, że kiedyś kupiłam u nich monitor... Na razie działa bez awaryjnie...
Kto pyta nie błądzi, ale błądzić jest rzeczą ludzką. Wink
Odpowiedz
#25
joa17t napisał(a):jak kolega znów zawiedzie, to nie kupować w morele, tylkow x-kom?

Nie wiem Joa. W x-kom kupiłem smartfona, słynną na całe forum Motorolę Moto G Cool i jest w porządku. Z forum chyba ja pierwszy zamówiłem coś w tym sklepie i chyba zacznę w nim regularnie kupować. Proces zamawiania jest lepszy niż w morele, bo zamówienie złożyłem w sobotę albo niedzielę wieczorem (nie pamiętam) i po 15 minutach przyszedł email z potwierdzeniem - mogłem zrobić przelew. W morele musiałbym czekać do poniedziałku aż zamówienie zostanie skompletowane żebym mógł je opłacić. To jest na plus.
Odpowiedz
#26
Ja już 2 razy brałem w x-komie i wszystko przebiegło bez problemu.
Odpowiedz
#27
X-KOM to 100% pewny sklep , tak samo jak NEO 24 i ELECTRO.PL , można tu robić zakupy w ciemno.
Odpowiedz
#28
Z mojej strony X-KOM mogę polecić z czystym sumieniem. Zrealizowałem już tam kilkanaście zamówień, nigdy nie było żadnych problemów, wszystko o czasie i zawsze zgodnie z umową.
Odpowiedz
#29
Proline.pl też jest godny polecenia i ma w większości dużych miast swoje sklepy, w których można odebrać zamówiony przez internet sprzęt lub do niego oddać jeśli się zepsuje.
Odpowiedz
#30
A co powiecie o techplanet.pl ? Jeszcze nic od nich nie zamawiałem, ale asortyment szeroki. Opcje wysyłki niestety ubogie (jedna firma kurierska).
W Morele podoba się mi właśnie m. in. mnogość opcji odbioru do wyboru. Na szczęście jak dotąd nie miałem problemu z reklamacjami u nich, bo nic mi się nie popsuło, więc i okazji do powiedzenia "złego słowa" nie było.
Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich. - Benjamin Franklin
Odpowiedz
#31
Czytam o waszych problemach z morele i zastanawiam się czy kupujemy w tym samym sklepie..
Zamówiłem u nich mnóstwo podzespołów dla siebie i znajomych; nigdy nie miałem problemów z wadliwym produktem czy reklamacją np. uszkodzonych ramów.

Ze swojej strony mogę polecić jeszcze

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#32
Faktycznie w x-komie kupiłem już chyba z 5 laptopów (zarówno wysyłka jak i odbiór osobisty) i tutaj nie mają sobie nic do zarzucenia - pełen profesjonalizm. W Proline robiłem kiedyś dużo zakupów (szczególnie dyski twarde i podzespoły do PC) - również zero problemów.

narvego napisał(a):A co powiecie o techplanet.pl

Kupowałem u nich z odbiorem osobistym w salonie w Katowicach. Swojego czasu mieli bardzo dobre ceny na routery i dyski zewnętrzne/wewnętrzne, ostatnio nie sprawdzałem ich oferty i nie wiem też jak u nich solidność z wysyłkami.

W Morelach kupiłem na części ze złożeniem dwa komputery stacjonarne do firmowego salonu jednego z operatorów telekomunikacyjnych. Brak jakichkolwiek zgłoszeń ze strony pracowników świadczy o tym, że sprzęt działa i ma się dobrze Smile na szczęście, bo nie wyobrażam sobie teraz odsyłania, oczekiwania i wyjaśnienia pracownikom konieczności pracy przy jednym stanowisku... Bardzo dużo zależy od rodzaju kupowanego towaru i od jego transportu.
SpyShelter Firewall
Odpowiedz
#33
co do morele, moze i problemów, nie ma jako takich, ale swoje tez zobaczyłe, i tu na forum i po znajomych, i powiedziałem co to to nie Smile

Co do esc.pl też ostatnio znajomy z nimi wojował, podobnież to wina Segata może i tak le czekać na reklamacje dysku przeszło 2 miesiące i nie móc pracować, to też tragedia.

x-kom bardzo fajny sklep rzeczywiście i duży wybór Laptopów jak zostało wspomniane. Sam u nich co nie co pokupowałem i jestem zadowolony.
Wspomnieć można o komputroniku drogi, nie wszystko drogie, ale tez u nich kupowałem i nie mogę zarzucić sobie, jak przyszedłem raz po odbiór do punktu to wszystko miałem juz spakowane w reklamówce.

Szczerze sklepów jest sporo, można jeszcze wpisać tu agito, z którego osobiście nic nie zamawiałem, po znajomych nie wiem.

Ale od soebie jak wspomniano x-kom komputronik, esc też bym polecił po tej małej wtopie, agito też można sprawdzić, takie wydaja mi się to bardziej zaufane sklepy.
Odpowiedz
#34
Dyski przeważnie posiadają gwarancję producenta i najlepiej bezpośrednio do serwisu producentaodesłać. Niestety te serwisy jak i wszystkie sklepy, jednemu zrobią szybko i dobrze (bez skojarzeń proszę Smile ) a ktoś inny będzie czekał dwa miesiące i dostanie z powrotem popsuty sprzęt.
Odpowiedz
#35
dolar444 napisał(a):Szczerze sklepów jest sporo, można jeszcze wpisać tu agito, z którego osobiście nic nie zamawiałem, po znajomych nie wiem


Kilka zamówień na większe sumy niż sto złotych - pełne zadowolenie.
Odpowiedz
#36
Cóż... odradzam, zdecydowanie.
Zamówiłem ostatnio nieco części, komputer który chciałem złożyć.

Otrzymałem, na zasilaczu ślady rozkręcania, poza tym niby ok. Dobra. Złożyłem, działa... prawie, bo brak dźwięku na zintegrowanej dźwiękówce (sprawdzałem co się da, tylko po hdmi szło).
Próbowałem się kontaktować licząc na wymianę na co innego, chciałem też zamówić kilka dodatkowych akcesoriów. Niestety kontakt z klientem to żenada, na odpowiedź nie ma co liczyć ani po 24 ani 48 godzinach od napisania zgłoszenia.

Cóż, pakuję wszystko odsyłam do nich i odstępuję od umowy.
Plany ze stacjonarką muszę przesunąć aż na czas, gdy odzyskam pieniądze :/
Odpowiedz
#37
lukasamd napisał(a):Cóż... odradzam, zdecydowanie.
Zamówiłem ostatnio nieco części, komputer który chciałem złożyć.

Otrzymałem, na zasilaczu ślady rozkręcania, poza tym niby ok. Dobra. Złożyłem, działa... prawie, bo brak dźwięku na zintegrowanej dźwiękówce (sprawdzałem co się da, tylko po hdmi szło).
Próbowałem się kontaktować licząc na wymianę na co innego, chciałem też zamówić kilka dodatkowych akcesoriów. Niestety kontakt z klientem to żenada, na odpowiedź nie ma co liczyć ani po 24 ani 48 godzinach od napisania zgłoszenia.

Cóż, pakuję wszystko odsyłam do nich i odstępuję od umowy.
Plany ze stacjonarką muszę przesunąć aż na czas, gdy odzyskam pieniądze :/

Ja po przejściach z nimi powróciłem do zaprzyjaźnionego, stacjonarnego sklepu w moim mieście. Czasem lepiej wydać 100 zł więcej, a i tak będzie się do przodu bo i mniej siwych włosów człowiek dostanie a i finansowo czasem jak człowiek podliczy wydatki na wysyłki do serwisu czy na telefony z nimi. A jeśli ktoś potrzebuje kompa do pracy to dodatkowo jest narażony na straty finansowe.
Pozdrawiam i życzę szybkiego załatwienia sprawy
Odpowiedz
#38
Czytając powyższe wypowiedzi chyba zrezygnuję z zamówieniem części z tego serwisu, bo miałem taki zamiar. Czasami lepiej wydać 100 zł więcej i mieć tą pewność.
Windows 10 Home  64Bit | Firefox (uBlock) | Bitdefender

SYSTEM|PRZEGLĄDARKA|BEZPIECZEŃSTWO
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości