23.10.2014, 07:35
Wyłączanie skanowania ssl nie pomaga .
A w kwestii rozwiązania problemu dostałem odpowiedź z supportu Bitdefendera:
Trochę to dziwne bo wyłączenie Intrusion Detections pozbawia oprogramowanie częsci funkcjonalności
Ostatecznie jednak to też nie rozwiązuje problemu !
A w kwestii rozwiązania problemu dostałem odpowiedź z supportu Bitdefendera:
Cytat:Dear Piotr,
Thank you for contacting us in regards to this situation.
In order to solve this issue, please follow these steps:
1. Open the Bitdefender program > Protection > click on Firewall > make sure the Firewall is turned ON (the blue check-mark from top-right)
> Go to the Adapters tab > at "Network Type" select "Home/Office" > at "Stealth Mode" select "Off" > at "Generic" select "Yes"
> Now please go back (click on the "back" arrow in the upper left part of the window ) > Intrusions Detection > turn off Intrusion Detection System
Restart the computer and let me know how everything is.
Piotr, we are looking forward to hearing from you.
Have a nice day!
Best regards,
Bogdan Niculcea
Bitdefender Support Team
Trochę to dziwne bo wyłączenie Intrusion Detections pozbawia oprogramowanie częsci funkcjonalności
Ostatecznie jednak to też nie rozwiązuje problemu !