08.04.2015, 15:17
Szkoda, że przeczytałem tak późno, bo widzę, że temat wraca na normalne tory, ale w kwestii zwieńczenia poprzedniego problemu u shinjiru: zgadzam się z przedmówcami - jeśli oprogramowanie, które działa na wielu innych komputerach z takim samym systemem jak Twój, nie działa poprawnie u Ciebie, to nie szukaj problemów u producentów, a już na pewno nie obrażając kogokolwiek. Najwyraźniej stało się coś nad czym nie zapanowałeś, albo zwyczajnie... coś w systemie się rozsypało - to się zdarza, szczególnie jeśli testuje się oprogramowanie, które wnika dość głęboko w system. Czytając Twoje posty miałem wrażenie, że odkryłeś kawę i że bardzo Ci zasmakowała, ale mam nadzieję, że nie będziemy się tu niepotrzebnie już przepychać. Nie chce mi się nawet po raz kolejny wrzucać tu cytatów, ale naprawdę koledzy mają rację... No przecież nie chce Ci nikt źle doradzić. A w kwestii sposobu odpowiadania, cóż... Nie oczekuj, że każdy będzie tolerował Twój sposób pisania - jeśli Ty będziesz złośliwy, to inni również nie będą Cię głaskać. Najrozsądniej będzie faktycznie postawić od nowa albo odświeżyć system, a następnie spróbować znowu zainstalować Comodo, czy OA. Wtedy daj znać, czy wszystko ok, ale to oczywiście dopiero jak będziesz miał czas
SpyShelter Firewall