Moje poczynania z serwisem MORELE.NET
#6
dolar444- Też myślę, że to wina zasilacza i kilkakrotnie im pisałem, żeby go sprawdzili. W odpowiedzi napisali mi coś w stylu "płyta zostanie wymieniona". Tak, super - będą tą płytę wymieniać, aż do skończenia się okresu gwarancji.
Plati- Teraz uważam tak samo, z morelami nic się nie załatwi przez telefon, a swoją główną siedzibę mają w Krakowie (dla mnie daleko).Ani z kierownikiem pogadać, ani numeru do niego - NIC.

Morele.net mają konkurencyjne ceny, lecz coś za coś
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez michaaaal1 - 20.12.2013, 22:13
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez ktośtam - 21.12.2013, 11:32
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Eugeniusz - 23.12.2013, 12:38
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Eugeniusz - 02.06.2014, 17:51
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Eugeniusz - 02.06.2014, 19:20
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Konto usunięte - 17.06.2014, 07:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości