18.06.2012, 14:23
kamil10506 napisał(a):lukasamd napisał(a):Niby wszystko zainstalowane, ale jak dałem sprawdź teraz, to coś pobiera, dzięki za info, zobaczę co i jak gdy skończy.
Paczki to te dwie przedostatnie z czerwca.
OK, sprawdzę je, ile wykrywa u mnie. Co do aktualizacji: po zainstalowaniu programu bardzo długo się one instalują i to po kilka razy. Trzeba z 10 minut poczekać, aż wszystko ładnie się zaktualizuje.
EDIT: ostatnia paczka; patrz na wynik z malware labie sprzed kilkudziesięciu minut.
A co do ochrony real-time, to rzeczywiście ona dziwnie czasami działa, są sytuacje, że po rozpakowaniu program usuwa wirusa dopiero po przeskanowaniu go, a nie podczas samego wypakowywania... Nie świadczy to dobrze, będę musiał napisać na ich forum, ale komunikacja z nimi pozostawia wiele do życzenia.
Czy nowa wniosła jakieś zmiany co do TP 60?
Hi,
We will release today an interim release of our Internet Security 2013 Beta, ISTP 62.5.
ISTP 62.5 contains only some bug fixes. It will be installed automatically and a reboot is required to complete the installation. There are no specific release notes available for this interim release.
We have received some reports about the Computer Security application ending up in a malfunction state, requesting a reboot. We have investigated these reports very thoroughly and have found a couple of possible reasons for this problem. This ISTP 62.5 release is focused to fix this issue.
However, there is still a chance that the malfunction problem may still occur. Therefore we have enhanced the logging capabilities within our product to get proper information about what caused the malfunction. You can recognize the malfunction state when our gadget becomes red and the Computer Security main user interface alerts about malfunction.
After your computer has received this ISTP 62.5 upgrade and you''ve rebooted the computer, please monitor the status of our product. If our product goes into malfunction state, please run our Support Tool and open a new bug report at
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
as soon as possible. The bug report must include the diagnostics file generated by the Support Tool.If you don''t see a reboot request from our product within the next 24 hours, please open a bug report with F-Secure Support Tool report included.
And as usual, all the bugs, feature requests, daily journals and other possible questions can be submitted to us at our beta site at
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
.