26.03.2012, 08:42
@ asg : wybraniec
Ja naprawdę nie mam pojęcia skąd biorą się takie różnice w czasie odpowiedzi z supportu Datpolu...
Czytam tu i ówdzie, że ludzie dostają maila po chwili, w weekendy itd. Może mam po prostu pecha?
Póki co, dałem sobie spokój z ich produktami, bo płacąc za program, płacę również za wsparcie techniczne a w tym przypadku jest ono (w moim odczuciu) kiepskiej jakości.
Ludzi z Datpolu powinno się wysłać na szkolenie do Emsisoftu, żeby zobaczyli jak powinien wyglądać support użytkownika - i żeby nie było, to od razu zaznaczę, że nie jestem pracownikiem Emsi
Koniec OT.
Ja naprawdę nie mam pojęcia skąd biorą się takie różnice w czasie odpowiedzi z supportu Datpolu...
Czytam tu i ówdzie, że ludzie dostają maila po chwili, w weekendy itd. Może mam po prostu pecha?
Póki co, dałem sobie spokój z ich produktami, bo płacąc za program, płacę również za wsparcie techniczne a w tym przypadku jest ono (w moim odczuciu) kiepskiej jakości.
Ludzi z Datpolu powinno się wysłać na szkolenie do Emsisoftu, żeby zobaczyli jak powinien wyglądać support użytkownika - i żeby nie było, to od razu zaznaczę, że nie jestem pracownikiem Emsi
Koniec OT.