Moje poczynania z serwisem MORELE.NET
#34
Dyski przeważnie posiadają gwarancję producenta i najlepiej bezpośrednio do serwisu producentaodesłać. Niestety te serwisy jak i wszystkie sklepy, jednemu zrobią szybko i dobrze (bez skojarzeń proszę Smile ) a ktoś inny będzie czekał dwa miesiące i dostanie z powrotem popsuty sprzęt.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez ktośtam - 21.12.2013, 11:32
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Eugeniusz - 23.12.2013, 12:38
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Eugeniusz - 02.06.2014, 17:51
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Eugeniusz - 02.06.2014, 19:20
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Miro38 - 03.06.2014, 19:25
Re: Moje poczynania z serwisem MORELE.NET - przez Konto usunięte - 17.06.2014, 07:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości