21.03.2022, 18:00
(20.03.2022, 08:14)Quassar napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Możesz próbować odzyskać konto na 2 emaila jak masz przypisany albo kod na telefon jak wyżej Mikołaj odpisał
W ostateczności spróbować sie jakoś ręcznie skontaktować z działem suport od google i powiedzieć im o zaistniałej sytuacji jak masz stałe ip to możesz sie podać aby sprawdzili i sparowali twoje obecne IP ze starymi na email w logach logowań ,
aby potwierdzić że ty to ty.
Gmail to darmowa usługa z ogromną ilością użytkowników. Liczba kont idzie w miliardy. Odzyskiwanie itp to głównie automaty. Można próbować, ale może być tak że zwykły Kowalski nie dobije się do pracownika (człowieka).
Oczywiście płatny Google dla firm to inna para kaloszy.
(21.03.2022, 13:12)Mikołaj napisał(a):Niestety można nie mieć dodanego dodatkowego adresu e-mail.... Nie wiem czy mogło przejść wcześniej wpisanie jako zapasowy tego samego, który chce się zabezpieczyć (nie ma to sensu ale może nie weryfikowali).[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
W kolejnym etapie podajesz drugi adres e-mail powiązany jako zapasowy.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
wszystko jest wytłumaczone.
Generalnie Google twardo idzie w 2FA. Do odzyskiwania nie wystarczy zatem już tylko 1 składnik (sms na numer telefonu).